Ce reprezinta de fapt Page Rank-ul website-ului tau?

Page Rank-ul Google este un subiect la fel de actual acum ca si inainte. Obsesia pentru Page Rank, discutiile pe aceasta tema, numarul IBL-urilor de care ai nevoie pentru a obtine un Page Rank 4 sau 5, cand se realizeaza actualizarea Page Rank-ului sau vanzarile de link-uri de pe website-urile cu Page Rank mare au dus la o dezinformare si o perceptie de multe ori gresita atunci cand vine vorba despre Optimizare Websiteimportanta si rolul unui Page Rank mare.

Definitia Page Rank-ului oferita de Google este urmatoarea:

“PageRank masoara obiectiv importanta paginilor si este calculat cu o formula de mai mult de 500 de milioane de variabile si mai mult de 2 miliarde de termeni. PageRank foloseste structura vasta de legaturi web ca o unealta organizationala. In esenta, Google interpreteaza o legatura de la Pagina A la Pagina B ca un “vot” din partea Paginii A pentru Pagina B. Google evalueaza importanta unei pagini dupa voturile pe care le primeste. Google analizeaza, de asemenea, pagina ce distribuie voturile.”

Asadar, Page Rank-ul ( sau PR-ul) este o nota de la 0 la 10 data website-ului tau de catre Google. Notarea tine cont de toate website-urile conectate  prin link-uri de website-ul tau dar si de importanta acestora. Asadar, relevanta link-urilor si calitatea acestora conteaza foarte mult. Google analizeaza in acest proces toate website-urile ce se conecteaza la website-ul tau si, daca un website se bucura de credibilitate si are un link catre website-ul tau, iti poate ajuta pagina sa creasca in punctul de vedere al Page Rank-ului. Este important ca aceste website-uri sa aiba atat Page Rank mare, cat si sa se claseze in acelasi domeniu sau arie cu website-ul tau.

Cum poti verifica Page Rank-ul unui website? Nimic mai simplu! Sunt foarte multe website-uri ce ofera un serviciu de Page Rank Check Optimizare Websitegratuit. Introduci adresa website-ului tau in bara de cautare si iti este generat automat Page Rank-ul. De asemenea, poti instala aplicatia direct in bara browserului tau. Astfel, poti vedea imediat Page Rank-ul tau si al website-urilor pe care navighezi.

Notarea Google Page Rank se face de la 0 la 10. Sa vedem ce inseamna fiecare:

0 – Google stie de tine, insa cam atat. Poate inca nu ai inceput propriu-zis un proces de SEO, dar in mod sigur este necesar cat de curand.

1 – Destul de scazut. Esti listat insa, desi poate ai un numar mare de link-uri relevante, website-ul este inca nou si nu a trecut prin prea multe Page Rank Updates ( se realizeaza de maxim 3 ori pe an).

2 – Scazut. Vestea cea buna? Esti listat si esti pe drumul cel bun.

3 – Mediu. Cele mai mult website-uri cu vechime au un Page Rank de aproximativ 3. Daca insa ai obtinut acest Page Rank in scurt timp, esti in mod clar pe drumul cel bun!

4 – Bun. Esti in mod clar deasupra multor websiteuri.

5 – Foarte bun. Cu un Page Rank 5 reusesti sa ajungi pe prima pagina in Google cu cele mai multe cuvinte cheie.

6 – Superb. Ai reusit sa faci o treaba foarte buna din punct de vedere SEO. Esti in topul celor mai inalte pozitii in Google!

7 – Perfect. Ai in mod clar un website de top. Cele mai multe website-uri doar viseaza la aceasta pozitie. Felicitari!

Ce reprezinta Page Rank
8 – Esti un gigant. Website-uri cu acest Page Rank sunt cele precum ESPN.com.

9 – Esti mai mare decat ESPN, la fel ca CNN.com sau Yahoo.com.

10 – Rezervat doar pentru cei mai buni. Aici nu am gasit decat 4: Google.com ( desigur), Microsoft.com, Apple.com si Adobe.com.

 

Asadar, ce poti face pentru a obtine un Page Rank cat mai mare? Cu asta ne ocupa noi, la Fozo.ro ! Putem astfel sa concepem o strategie special gandita pentru a indeplini obiectivele pe care tu ti le setezi. Procesul de optimizare website este intr-adevar unul de durata, insa este in acelasi timp si unul durabil si extrem de productiv!