Asigura succesul produselor sau serviciilor tale! Asigura-le unicitatea si memorabilitatea!

Atunci cand iei decizia de a lansa un produs sau serviciu, acela trebuie sa poarte un nume. Ce vei alege? Este oare o idee buna sa poarte numele companiei? Daca ulterior vei alege sa comercializezi un numar mai mare de produse? Sau daca numele nu este in totalitate potrivit? Numele poate reprezenta jumatate din identitatea unui produs in mintea consumatorului tocmai pentru ca reprezinta un element atat de important din procesul de pozitionare.


Numele de produs acumuleaza, in timp, foarte multa valoare. El este un element verbal de identitate si o parte esentiala a marcii comerciale asociate a unui brand. De cele mai multe ori, valoarea numelui de produs este aproape egala cu valoarea brandului tocmai pentru numele devine cel mai important element de identificare. Fara acest nume, produsul nu mai este identificat corect, confuzia consumatorilor fiind inevitabila. Schimbarea numelui de produs dupa o perioada de timp duce cu siguranta la o pierdere considerabila a valorii si notorietatii brandului, o valoare castigata in timp si prin foarte mult efort. De aceea este foarte important ca numele sa ramana intotdeauna acealasi. Asadar, alegerea initiala este extrem de importanta pentru ca trebui sa avem in vedere si viitorul produsului sau serviciului respectiv.

Asadar, cum alegi numele produsului sau serviciului tau? Echipa Fozo.ro este aici pentru a te ajuta. Noi iti putem oferi cele mai bune solutii pentru a alege numele de produs astfel incat sa poti oferi produsului tau o identitate unica, puternic diferntiata de competitie, insa una potrivita pentru domeniul sau. In continuare, iti prezentam cateva dintre povestile nostre de succes.

Denumirea unei game de produse este o reala provocare. Tocmai datorita faptului ca pe de-o parte, numele trebuie sa fie generic si, pe de alta parte, trebuie sa inspire caracteristici specifice produselor pe care le inglobeaza. Solutia? Denumirea unui material deosebit insa specific materialelor publicitare tradus prin termenul „hex” si, pe de alta parte, scopul tuturor acestor materiale de „display”. Rezultatul? „Hex Display”!

Pentru un serviciu de asistenta PC online si telefonic, am dorit sa subliniem principalul beneficiu al consumatorului: faptul ca intregul serviciu este realizat telefonic. Am tradus altfel principalul beneficiu al serviciului pentru termenul „Alo” si domeniul sau de activitate prin cuvantul „IT”.

Am ales, pentru un serviciu de interventie si reparatie PC la domiciliu, un nume cu o puternica rezonanta, un nume care sa simbolizeze tocmai o interventie rapida si eficienta pentru o problema cu adevarat urgenta. Solutia ideala? Cuvantul „Patrula” alaturat unui cuvant ce denota domeniul de activitate : „IT”.

Acest nume de produs a fost conceput pentru un serviciu de asistenta web, un serviciu ce iti ofera posibilitatea construirii unui website special pentru telefonul mobil. Asadar, prin utilizarea termenului „mobe” subliniem caracteristicile site-ului pe care il poti realiza si, pe de alta parte, litera „e” simbolizeaza tocmai caracteristica unui website: Internetul!

Numele de produs „Fango” a fost realizat pentru un serviciu de creare si optimizare pentru paginile de Facebook. Pe de-o parte, acest nume a fost ales pentru ca simbolizeaza mediul Facebook „fan” si, in acelasi timp, rapiditatea si evolutia prin cuvantul „go” . Pe de alta parte, numele a fost ales si datorita sonoritatii si memorabilitatii sale, ambele elemente extrem de importante!

Un mic dejun frantuzesc? Croissant si cafea! Produsele de patiserie delicioase ale Parisului sunt aduse consumatorului intr-o forma chic, asemeni modei hot couture frantuzeasca. Produsele de patiserie delicios de sofisticate au fost astfel denumite Haute Cofiture.

Un produs ce are nevoie de o amprenta personala? Un produs ce are o puternica insemnatate emotionala pentru noi toti? Dulceturile copilariei, gemurile bunicii, pofta de ceva bun. Asadar, un produs precum un gem a fost in mod strategic asociat cu un personaj: Jim. Asadar, produsul dulce a fost denumit JimJam.

Un produs avangardist in Romania, un serviciu de clouding – stocarea informatiei pe Internet. Conceptul de „clouding” este tradus in limba romana prin „innorare”. Considerand insa acest termen unul negativ, am dorit sa le oferim consumatorilor un produs pozitiv, ce ii va elibera de povara supraincarcarii. Le oferim asadar libertate. Pornind de la expresia „ in al noulea ce”, am denumit produsul „Nor 9”.

Porneste acum afacerea ta online! La doar 29RON+Tva/luna

Echipa Fozo.ro este aici pentru a te ajuta!